Dział pomocy


Tutaj znajdziecie odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania:

  1. Jak poprawnie przygotować pliki do druku?
  2. Jakie są koszty przesyłki kurierskiej ?
  3. Jak przesłać pliki na nasz serwer FTP?
  4. Jaki jest okres oczekiwania na zamówiony wydruk?
  5. W jaki sposób można dokonać płatności?
  6. Czy można zamówić produkt nie wymieniony w ofercie standardowej na stronie portalu?
  7. Czy można zamówić wykonanie projektu?
  8. Czy przed wydrukowaniem zlecenia możliwe jest wykonywane druku próbnego tzw proofa?
  9. Kolory wydrukowanego produktu są inne niż były na projekcie w komputerze, czy może to być podstawą reklamacji?
  10. Gdzie miesci się siedziba naszej drukarni?
  11. W jakim terminie po otrzymaniu zamówienia mogę złożyć reklamację? Jak długo będę musiał czekać na jej rozpatrzenie?
  12. Czy wysyłacie zamówienia poza granicę Polski?

 

  1. Akceptujemy pliki typu: *.tif, w formie spłaszczonej bez dodatkowych warstw i masek (kompresja LZW) – ma to na celu uniknięcie problemów z plikiem oraz poprawne odwzorowanie kolorów. Przyjmujemy pliki tylko w trybie CMYK ponieważ w innych przypadkach może dojśc do przekłamania lub błędnej interpretacji kolorów. Kolory PANTONE prosimy również przełożyć na tryb CMYK. Zalecana rozdzielczość pliki min. 150 DPI dla skali 1:1 .
  2.  


  3. Sposób dostawy Rodzaj płatności Koszty dostawy

    • Przesyłka kurierska DHL na terenie kraju
    • Przelew zwykły
    • Gotówka
    • Płatność kartą
    • Przesyłka Gratis! – wartość zamówienia powyżej 300 zł
    • 16 zł – wartość zamówienia poniżej 300 zł
    Przesyłka kurierska DHL

    • Deklarowany czas doręczenia przesyłki na terenie Polski to 48h – zazwyczaj przesyłka doręczana jest następnego dnia po nadaniu. Tylko w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo uznanych za wolne od pracy.
    • Standardowy wymiar przesyłki nie na palecie wynosi 120 x 80 x 80 cm. Przesyłki przekraczające maksymalne wymiary wymagają specjalnej wyceny zgodnej z wagą wymiarową.
    • Firma DHL umożliwia śledzenie przesyłek. Możliwość monitorowania przesłanej paczki znajduje się TUTAJ.
    • Jest również możliwość wysyłki za granicę Polski, jednak jest to usługa dodatkowo płatna w uzależniona od miejsca dostarczenia i gabarytów paczki. W celu wyceny takiej przesyłki prosimy o kontakt mailowy bok@welmedia.pl
  4.  

  5. Przesłanie pliku na nasz serwer ftp może się odbyć na 3 sposoby: przez przeglądarkę, klienta FTP bądź Exploratora Windows.
  6.  
    Przeglądarka Firefox Mozilla:

    • otwieramy w Mozilli link https://addons.mozilla.org/pl/firefox/addon/fireftp/ i klikamy przycisk “zainstaluj”;
    • uruchamiamy ponownie przeglądarkę, wchodzimy w opcję “Narzędzia -> Dla twórców witryn -> FireFtp”;
    • po lewej stronie pod paskiem menu wybieramy opcję “Utwórz konto” i w oknie, które się pojawiło; uzupełniamy pola: serwer: ftp.welmedia.pl ; login: gosc@welmedia.pl ; hasło: Welmedia2013 ;
    • po połączeniu po lewej stronie widzimy zasoby naszego komputera a po prawej nasz ftp, załóż katalog z nazwą swojej firmy/nazwiskiem i wgraj do niego właściwe pliki;

     
    Klient FTP (FileZilla)

    • pobieramy klienta FTP z tej strony https://filezilla-project.org/ i instalujemy;
    • po uruchomieniu programu w lewym górnym rogu, w polu “serwer”, wpisujemy: ftp://welmedia.pl , nazwa użytkownika: gosc@welmedia.pl hasło: Welmedia2013 ;
    • akceptujemy pytanie o zaufany certyfikat;
    • po udanym połączeniu po prawej stronie pojawią się zasoby naszego ftp;
    • pliki kopiujemy z lewej cześci, gdzie widoczne są zasoby Waszego komputera, do prawej części;

     
    Eksplorator Windows

    • klikamy na “Mój komputer” bądź “Explorator Windows”;
    • W pasku gdzie podana jest nasza lokalizacja wpisujemy ftp://welmedia.pl;
    • w okienku, które się pojawiło wpisujemy następujące dane:nazwa użytkownika: gosc@welmedia.pl ; hasło: Welmedia2013 ;
    • pliki na serwer ftp przenosimy dokładnie tak samo jak w eksploratorze windows: przeciągamy bądź “kopiuj – wklej”;

     

  7. Realizacja zamówienia wynosi od 2 do 5 dni roboczych (dzień roboczy oznacza każdy dzień za wyjątkiem sobót, niedziel, świąt oraz dni wolnych od pracy).

    Czas realizacji zamówienia liczymy od momentu akceptacji przez nas plików bądź od dnia otrzymania zaliczki.
    Podane powyżej terminy nie uwzględniają czasu wysyłki firmą kurierską.
    W przypadku wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności, które mogą spowodować wydłużenie terminu realizacji zamówienia (brak prądu, awaria maszyny i.t.p.), niezwłocznie poinformuje Was o tym oraz podany przewidywany termin realizacji.

  8. Metody płatności w drukarni wielkoformatowej WELMEDIA:
     
    Płatność przelewem bankowym:
    Wybierając płatność za pośrednictwem przelewu zwykłego masz 14 dni na dokonanie wpłaty za zamówiony towar.
    Dane do przelewu:
    Welmedia
    ul. Dachnowskiego 5
    81-025 Gdynia,
    mBank SA , numer konta: 67 1140 2004 0000 3102 3493 3787

    Płatność gotówką
    W miarę możliwości prosimy o odliczone kwoty aby ułatwić rozliczenie.

    Płatność kartą
    Akcpetujemy płatności następującymi kartami: VISA

  9. Jeżeli interesuje Was produkt bądź usługa, której nie ma wymienionej w naszej ofercie, wystarczy wysłać do nas zapytanie. Możecie to zrobić za pomocą formularza bądź skontaktować się bezpośrednio z nami drogą mailową, telefonicznie bądź osobiście.
  10. Tak. Możesz zlecić nam przygotowanie projektu. W tym celu prosimy o kontakt w celu ustalenia szczegółów.
  11. Oczywiście. Możemy przygotować odpowiednią próbkę wydruku na wskazanym materiale i z wybraną grafiką. Wielkość wydruku próbnego również jest dowolna. Po szczegóły zapraszamy do kontaktu.
  12. Kolory w wydruku rzeczywistym mogą odbiegać od kolorów projektu, który oglądaliście na monitorze. Różnice te wynikać mogą z innych ustawień (parametrów) monitora Klienta, urządzeń mobilnych oraz innych urządzeń peryferyjnych komputera. Nasze pliki są przygotowywane w formacie graficznym CMYK aby były one jak najbardziej zbliżone do rzeczywistych. Niestety takie różnice nie podlegają reklamacji jednak prosimy o kontakt. Zawsze staramy się pomóc naszym klientom i z pewnością znajdziemy jakieś rozwiązanie w takiej sytuacji.
  13. Siedziba naszej firmy znajduje się pod adresem:
    ul.Nowodworskiego 2
    81-025 Gdynia
    (tuż przy skm Gdynia Chylonia)
    Jest to również nasz adres kontaktowy.
    Dokładną lokalizację możecie podejrzeć w naszym dziale kontakt.
  14. Reklamacje można składać maksymalnie do 14 dni od daty otrzymania zamówienia. Na większość reklamacji odpowiadamy w ciągu 1-2 dni roboczych. W trudniejszych przypadkach czas ten może się wydłużyć, jednak z pewnością odpowiemy tak szybko jak to tylko możliwe i przed upływem ustawowych 14 dni roboczych.
  15. Tak. Możemy wysłać paczkę za granicę jednak koszty transportu ustalamy indywidualnie, które uzależnione są od gabarytów oraz adres dostawy. Aby ustalić szczegóły ewentualnej wysyłki zagraniczej prosimy o kontakt.